Ungefärlig plats — markeringen visar området, inte exakt koordinat.
Föraren har av en personbil har kört i diket på E6 vid Holm.
Larmet kommer in via SOS. Föraren har enligt initiala uppgifter först kört in i ett mitträcke och sedan hamnat i diket. Räddningstjänst, ambulans och polis larmade till platsen.
Uppdatering kl. 18:45 Inga uppgifter om personskador. En anmälan gällande trafikolycka utan misstanke om brott är upprättad.
Drabbad av inbrott eller är rädd för att bli?
På vår särskilda sida om inbrott kan du läsa mer om hur du gör för att bäst skydda dig mot inbrott och vad du ska göra om du har fått ett inbrott.