Ungefärlig plats — markeringen visar området, inte exakt koordinat.
Ingen skadad när tåg och personbil kolliderade
17.03 inkommer larm till SOS om att ett tåg och en personbil kolliderat på Gamla Oxelösundsvägen i Oxelösund.
Det visar sig att en personbil med påkopplat släp kört över en järnvägsövergång, och inte hunnit över. Tåget har då kört in i släpet.
Både tåg, bil och släp är körbara, och ingen person har skadats.
Föraren av personbilen, som är en man i 25-årsåldern, får böter för att ej ha lämnat fri väg för tåget.
Drabbad av inbrott eller är rädd för att bli?
På vår särskilda sida om inbrott kan du läsa mer om hur du gör för att bäst skydda dig mot inbrott och vad du ska göra om du har fått ett inbrott.